Voorbereiding en trainings ronde - Reisverslag uit Notter, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Voorbereiding en trainings ronde - Reisverslag uit Notter, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Voorbereiding en trainings ronde

Door: Anne-Marie en Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

05 Juli 2010 | Nederland, Notter

Hoi,hoi,lieve vrienden, Lang geleden fietste ik in de regen van m'n werk naar huis , ik was 19,zong luidkeels in het donker en dacht, héééérlijk, zo wil ik wel de hele wereld rond fietsen. Ach,iedereen weet hoe dat meestal gaat, huisje boompje beestje en geen tijd ,meer voor dat soort ideeën. Ja ,veel later hebben we tochten door Hongarije, Tsjechië en Slowakije gemaakt en ook verschillende malen enkele weken in Frankrijk gefietst. Maar nooit, zoals ik toen droomde zomaar vertrekken van uit je woonplaats en een echte lange tocht maken. Nu 65+ is er dan eindelijk de tijd om die wens in vervulling te laten gaan en vertrekken we 26 juli voor een tocht van 7 weken vanuit Almelo naar St. Maries de la Mer aan de Middellandse zee. In de afgelopen weken hebben we een tochtje van 6 dagen door het oosten van Nederland en een stukje Duitsland gedaan als oefening voor de komende reis. Per dag 65-75 km gefietst , met volle bepakking, Het verliep allemaal prima, onze ouwe lijven hebben soms een beetje gesputterd maar het kon er mee door. De paklijst hebben we wat bijgesteld,want meestal zitten de tassen véél te vol. Telkens blijkt weer dat we er veel te veel in proppen, o zo bang dat we onderweg wat missen en .....we gebruiken o zó weinig. als het erop aan komt. De oefen tocht is dus perfect verlopen en we kijken uit naar 26 juli. We houden jullie op deze manier op de hoogte van ons wel en wee. Groetjes van Happy2

• 05 Juli 2010 - 10:22

Hans En Anne-Marie Happy2:

sorry voor 2x hetzelfde3 verhaal maar zoals jullie merken ben ik nog aan het uitvogelen hoe deze site werkt.

• 05 Juli 2010 - 10:23

Elly:

Toppie zo`n reisverslag

Ik ga jullie volgen...haha. En oude lijven die wat tegensputteren ...het mag ...maar wel doorgaan!!!

Veel succes ; De Swieberts

Bon Voyage Elly

• 05 Juli 2010 - 10:26

Frank Eggerding:

Liev Hans en Annemarie,

Gisteren vernomen van broer Kees dat jullie deze tocht zouden gaan maken, geweldig, als mijn lichaam in goede conditie was, had ik zo mee gegaan,heb jaren geleden 2 weken nederland doorgefietst en toen vond ik het al super om dit te doen.
    Nu doe ik het maar op de motor.
    Het lijkt mij een geweldige uitdaging en klasse dat jullie dit in staat zijn of in ieder geval bereid zijn om dit te doen.
    Met spanning wacht ik jullie verslagen af.
    Deze heer gaat eindelijk op 9 oktober met de motor toeren in Amerika (16 dg) roep het al jaren en het moest nu maar eens gebeuren.
    Jullie vernemen wel hoe het is gegaan.
    Ik wens jullie veel succes en sterkte,

lieve groetjes van Frank

• 05 Juli 2010 - 10:57

Ernst En Rina:

geweldig zo'n bericht te ontvangen.geweldig zo'n reis te gaan maken.wij wensen jullie heel veel plezier en we blijven jullie volgen.lang leve de 65 plus.dromen zijn geen bedrog.veel liefs

• 05 Juli 2010 - 11:06

Ernst En Rina:

we zitten zo vol van jullie voornemen dat we vergeten te zeggen dat wij (eveneens 65 plus) vanaf 19 nov tot 22 dec in usa de deep south,de texas en route 66 reis gaan maken met de auto.
    De "oudjes" jullie en wij doen het nog best.

• 05 Juli 2010 - 12:25

Daphne:

Zooooo trots op mijn papsie en mamsie die dit toch maar even gaan doen.....We hebben er alle vertrouwen in dat jullie die 'paar' kilometertjes gaan overbruggen en kijken uit naar alle mooie verhalen op dit blog!

LEUK!!

• 05 Juli 2010 - 16:56

Peter Schuilenberg:

Hallo Hans en Annemarie,

Ik / wij gaan jullie ook volgen, bedankt voor de uitnodiging om jullie avonturen te kunnen volgen. Hopen dat het weer een beetje mee werkt, heel veel plezier gewenst en we zien en lezen het graag. Veel succes, Peter

• 05 Juli 2010 - 21:36

Jaap En Jannette:

Beste Hans en Anne-Marie
    Gaaf!! Wat een leuke onderneming!!Ik Jaap heb het ook eens gedaan met mijn schoonvader in het klein (Duitsland).Maar ik kan je verklappen dat het geweldig is om zo te mogen en kunnen rondzwerven. Ben benieuwd naar jullie verslagen.Go go go!!
    groetjes J+J

• 06 Juli 2010 - 07:32

Steinie:

Wouw wat spannend, wat een avontuur. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie verhalen!
    Ja die 2 ouwetjes kunnen er nog best mee door, ha ha.
    Heel veel succes en plezier onderweg.
    Goeie reis!

• 06 Juli 2010 - 16:48

Aly En Ben Verduijn:

Wij blijven jullie volgen. Een fijne tocht toegewenst. Een prachtig idee!

• 06 Juli 2010 - 20:08

Jan En Joke:

Wat een goed idee om nu je droom waar te maken. We hopen dat jullie veel liedjes zingen onderweg. Een fijne tijd en we blijven jullie volgen.

• 10 Juli 2010 - 08:37

Hans En Anne-Marie Happy2:

Hoi Annemarie en Hans,

Wat leuk dat jullie gaan fietsen, fantastisch.
    Wij gaan in oktober als alles goed gaat weer naar Ribamar.
    Deze keer wat langer en met een hoop visite door de maanden heen, maar dan lekker de visite in een bungalow.
    Hebben er nu al weer zin in. Zijn net terug van een weekje Holland.Kinderen, vrienden enz bezocht.Prachtig weer.
    Wensen jllie heel veel fiets plezier en hopen dat alles goed gaat.

Groetjes van
    Jacques en Marian

• 12 Juli 2010 - 10:30

Els:

Ha-ha...De oudjes doen het nog best.
    Onwijs geweldig wat jullie ondernemen.
    Heel veel succes en ik wacht met spanning jullie reisverslagen af!

Kus

Verslag uit: Nederland, Notter

Happy2 ,fietst de Groene weg

Hoi,hoi,lieve vrienden,
Ach,iedereen weet hoe dat meestal gaat, huisje boompje beestje en geen tijd ,meer voor dat soort dromen.
De paklijst hebben we wat bijgesteld,want meestal zitten de tassen véél te vol.
De oefen tocht is dus perfect verlopen en we kijken uit naar 26 juli.
We houden jullie op deze manier op de hoogte van ons wel en wee.
Groetjes van Happy2