een dagje Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu een dagje Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

een dagje Rome

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

18 Juli 2011 | Italië, Rome

Na al jullie lieve en spontane berichtjes mogen jullie nu ook nog mee genieten van al het moois dat we vandaag in Rome bekeken hebben. En Anita,er zijn nieuwe muntjes, over de linker schouder geworpen in deTrevi fontein.Volgensmij zag ik die ouwe van jullie ook nog liggen.haha.

  • 18 Juli 2011 - 06:08

    Ineke:

    geweldig jongelui mijn vrije dagen zitten er op ik ga weer aan de bak
    nog heel veel plezier en een dikke knuffel

  • 18 Juli 2011 - 06:31

    Steinie:

    Yeahhh het is jullie gelukt! Fantastisch, als ik die foto's niet gezien had, had ik het niet geloofd.
    Niet normaal..... en het lijkt wel of jullie er steeds jonger uit gaan zien, alles is strak getrokken, ha ha. Wat een prestatie. Heerlijk dat jullie er zijn. En wat een drukte, zo te zien op de foto's.
    En nou, al gedachten over de volgende trip?
    Veel liefs uit een vreselijk, echt vreselijk regenachtig Amsterdam

  • 18 Juli 2011 - 08:08

    Cocky Lamers:

    Tjonge tjonge, wat heb ik een bewondering voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Al die leuke verslagen, ik kan het bijna niet bijbenen laat staan jullie op de fiets!
    Woorden schieten te kort om mijn bewondering te uiten
    heel veel groetjes van cocky

  • 18 Juli 2011 - 11:51

    Anita:

    Bon Giorno Super Troopers!!!! Tsjonge wat zijn julie toch kanjers en wat is Rome toch mooi he? elke straat heeft wel weer iets bijzonders te bieden aan oude pracht en wat heb jij toch een gooi, volgens mij heb jij vroeger bij het eerste elftal van handbal vereniging "biciclistas' gezeten en nu kunnen de nieuwe muntjes de oude gezelschap houden. Gaat de volgende tocht naar Compostella of hebben jullie dat al gedaan? Hoe lang blijven jullie in Rome? en zeker met de tein naar huis? blijf nog maar even want hier is het echt huilen met de pet op. Ik zal de babbels missen, heb nog wel een andere die nog twee weken in Amerika zit en daar komen ook al die wonderlijke verhalen en vooral ook mooie natuurfoto's vandaan. Geniet er van en de hartelijke groeten van Fred en Anita

  • 18 Juli 2011 - 17:29

    Ja4:

    Dag Hans&Anne-Marie,

    Zijn jullie beide in Rome? Ik zie Hans niet op de foto's. HAHA
    Dit jaar gaan wij niet op vakantie, in eerste instantie balen, maar door jullie reisverslag heb ik toch het gevoel op vakantie te zijn geweest, maar zonder het afzien en zweten om over de bergen te komen. Heel veel respect voor jullie doorzettingsvermogen, kun je daar een potje van mee brengen? haha.

    Ik ga nu ff kijken naar de foto's van onze tocht (auto) naar Rome.

    Heel veel liefs en nog veel plezier, Ja4

  • 19 Juli 2011 - 20:50

    Kevin:

    Hey Ouwe Lui...

    Ik wil even zeggen dat ik super trots op jullie ben!!

    Een geweldige prestatie!

    tikkeltje jaloezie...ik heb de motivatie er niet voor ;)

    Succes en geniet van de reis!

    Tot snel

    Kus Kevin

  • 21 Juli 2011 - 08:13

    Bert En Helmy Brands:

    De rit gelukt en op een fantastische wijze, een heeeeeeele prestatie. Hebben genoten van jullie verslagen en fotos en met veel plezier jullie reisverslag gelezen, uitstekend en mooi verwoord.
    Gr het "tandemstel" uit Notter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans en Anne-Marie

Actief sinds 04 Juli 2010
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 138340

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 01 September 2015

Velodyssee en dan........

03 Januari 2013 - 15 April 2013

Land van de Glimlach en Down Under

13 Augustus 2012 - 15 September 2012

'n stukje NEDERLAND

01 Juni 2011 - 31 Augustus 2011

Fietsen door hun dromen.............Naar Rome.

26 Juli 2010 - 16 September 2010

Happy2 ,fietst de Groene weg

Landen bezocht: