Cothen-Nieuwegein heet,44km (bezoek aan vriendin) - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Cothen-Nieuwegein heet,44km (bezoek aan vriendin) - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Cothen-Nieuwegein heet,44km (bezoek aan vriendin)

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

20 Augustus 2012 | Nederland, Nieuwegein

Alweer schijnt de zon bij het wakker worden de 7e fietsdag en telkens stralend weer, we voelen ons echte geluksvogels.
we gebruikende pic-nic tafel om aan te ontbijten en vertrekken om een uur of tien, op naar Nieuwegein.
Nu aan de wat luwere kant van de Rijn,hoopten we, helaas 35 graden of meer is ook aan deze kant moordend heet. Overal langs het water zoeken mensen onder kleurige parasols verkoeling, ziet er leuk uit.bootjes waterscooters vliegen over het water.
Wij gunnen onszelf dat niet wij willen zwoegen door de hitte, vinden we leuk
Als je even afstapt lijkt het alsof er een emmer zout water over je hoofd wordt
leeggegoten,met stralen loopt het m'n ogen in en even zie ik niets meer, wrijven met je handen heef geen zin want ook die zijn hartstikke zout en prikt het nog harder.
Om half een rijden we Nieuwegein binnen.
De terrasjes bij de oude stuw/sluis liggen onder hoge bomen en we kunnen de verleiding niet weerstaan om even neer te ploffen.
Heerlijk een ijskoude tonic met citroen en ........graag heel veel ijs..en doe ook maar die overheerlijke salade. Even genieten van dit leuke plekje.
Alsof Mieke voelt dat we in de buurt zijn stuurt ze een smsje...hoe laat zijn jullie hier???wordt ze ongeduldig? Nog even we zijn er over een uurtje.
De rest van de dag verloopt gezellig kletsend, glaasje wijn, hapje enz.in haar mooie tuin.

De volgende morgen moet Mieke al vroeg naar schiphol om haar kleindochter uit te zwaaien,die voor een poosje naar Curacou vertrekt.
Laura en Klaas brengen Mieke weer thuis, dus zien wij hun ook wer eens.
Na de koffie werden we door hun uitgezwaaid.

• 23 Augustus 2012 - 13:52

Anita:

Hallo Happy2, sorry voor late reactie, had de mail niet herkend en derhalve nog niet geopend , bewaar altijd de onbekende dingen om te bedenken of ik ze wel of niet open!!! ben gelukkig door Marga erop gewezen. Wat heerlijk dat jullie weer van je hobby kunnen genieten, wij zijn blij dat het nu een beetje afgekoeld is, was net een beetje teveel van het goede. Hopeljk is het over drie weken op Mallorca niet zo heet, daar kunnen wij niet meer tegen en dan heb je niet veel aan zo'n vakantie. Geniet van al het mooie dat er in ons landje te zien is.
    Lieve groeten van Fred en Anita