Lelystad- Oostvaardersdijk- Almere - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Lelystad- Oostvaardersdijk- Almere - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Lelystad- Oostvaardersdijk- Almere

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

24 Augustus 2012 | Nederland, Lelystad

Alweer tijdig wakker, gewekt door de zon op ons toch al zo zonnig ogende "kameeltje".
Voordat we Lelystad verlaten leggen we eerst wat bloemen op mijn moeders graf. Het is dichtbij de camping. Alweer ruim 29 jaar geleden dat we afscheid moesten nemen, we staan even stil bij " toen" en in gedachten zeg ik " dag mam".
We gaan weer verder nemen nu de Oostvaarders dijk terug naar Almere.De dijk is mooi, een weidse blik over de plassen en het Markermeer.Aalscholvers met jongen zitten op stenen in het water ganzen vliegen over , het is mooi.Gelukkig weinig wind want die zouden we op kop hebben gehad.
Als we in Almere terug zijn zetten we ons tentje voor een nachtje weer op op camping Waterhout.Is ons prima bevallen dus waarom niet. De lucht ziet er dreigend uit en na 56 km vinden we het weer mooi voor vandaag.Als het tentje staat begint het te regenen. Een lekkere salade van appie, met kaas en walnoten plus een frietje erbij van de camping maakt deze mooie dag weer
compleet..morgen naar Noord-Holland