Garderen - Ede - Reisverslag uit Garderen, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Garderen - Ede - Reisverslag uit Garderen, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Garderen - Ede

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

16 Augustus 2012 | Nederland, Garderen

Vandaag hebben we maar een klein stukje te rijden want ons doel is Ede. Elise is morgen jarig , wordt 21, en daar willen we bij zijn.
Het wordt weer een mooie route nadat we eerst in Garderen brood en fruit hebben gekocht voor onderweg.
In Garderen hebben we een leuk gesprek met een man die de Camino de Santiago heeft gefietst en hij wil ons wel de route via gps doorsturen. Geeft ons zijn e-mail adres.
Geloof het of niet maar ook op deze route zitten een paar veneinige klimmetjes waar we een tandje bij moeten zetten .
In Ede gaan we eerst op zoek naar een kadootje voor ons Liesje en pakken daarna nog even een terrasje, gezellig.
s'Avonds gaan we met Tes en Gradie uit eten, het inlossen van een belofte die we vorig jaar al gedaan hadden.
Het buitenterras van restaurant "de Heksenketel"is erg gezellig en ze weten daar wat lekker is. Alles heel mooi geserveerd met als slot van het dineetje voor mij een "dronken troll"Heerlijk ijs met boerenjongens geserveerd in een weckpotje , Hans heeft een "Paulus en Tes een ""Wit Wief" Allemaal heerlijk Gradie drinkt volgens zijn zeggen de lekkerste Irisch Coffee.
De avond wordt in de kleine uurtjes afgesloten in de tuin bij Tes.

• 21 Augustus 2012 - 18:51

Ineke :

wat een mooie meid die elise prachtige tuinen van dr vogel hier gaat het redelijk
    fijne tijd nog dikke zoen