Velodyssee en dan......op - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Velodyssee en dan......op - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Velodyssee en dan......op

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

16 Juni 2015 | Nederland, Markelo

Zo de beslissing is genomen, na lang twijfelen hebben we de knoop door gehakt over welke route er dit jaar gefietst gaat worden.
Wordt hettDenemarken of Frankrijk?..
In mei fietsten we twee weken door de achterhoek, Brabant en Gelderland en hebben toen wel kou genoeg gehad.Nachtvorst -4 en 11-12 graden daarbij de nodige regen, tja dan denk je aan warme zonnestralen op je blote huid en hoe lekker dat is. (het zwoegen en zweten in de hitte vergeten we maar even).
Dus geen Denemarken maar langs de Franse Atlantic fietsroute ,genaamd Velodyssee , omhoog.

We laten ons 4 juli door cycletour afzetten, ergens tussen Bordeaux en Biartiz om daarna naar het noorden te fietsen.
We koppelen verschillende routes Velodyssee, , Bretagne-Normandië en de LF1 aan elkaar om begin september weer in Nederland aan te komen.
We hopen weer op een mooie boeiende tocht , waar we op deze site verslag van zullen doen, om ons te sterken en moed in te praten zijn jullie reacties welkom, tot dan zullen we maar zeggen.

• 16 Juni 2015 - 16:34

Geert-Jan En Yvonne:

Al een tijdje niets van elkaar gehoord. Maar kennelijk zijn jullie nog steeds actief op de fiets. Met bewondering wensen wij jullie een hele fijne reis. Hartelijke groet, Yvonne en Geert-Jan.

• 16 Juni 2015 - 21:43

Gerard:

Lieve mensen,
    Lijkt me een mooie toer zo door frankrijk en hoop voor jullie dat het lekker fietsweer wordt; niet te warm en niet te koud nou ja dat krijg je natuurlijk nooit zo op je bordje .Jullie zullen best enige extremiteiten tegenkomen maar dat maakt het wel spannend . Ben benieuwd welke ontmoetingen jullie onderweg hebben want dat maakt zo'n toer wel erg leuk en spannend.
    Ik ga jullie volgen op de toer.
    Liefs van gerard

• 17 Juni 2015 - 06:21

Tessa:

Leuk! Verheug me alweer op alle verhalen en foto's om een indruk te krijgen van jullie fietstocht en wie weet komen we elkaar nog tegen.......
    Mooie tocht en doe vooral voorzichtig!

• 17 Juni 2015 - 09:04

Marley:

Wat ben ik toch trots met zo'n stoere opa en oma als ik heb. Lekker dat jullie de zon gaan opzoeken. Vooral genieten, maar t meest belangrijkste, voorzichtig doen!!!
    Dikke kus van ons

• 17 Juni 2015 - 18:38

Twan En Angela:

Hallo Hans en Anne-Marie,

Leuk weer iets van jullie te horen, middels dit nieuwe avontuur. We wisten niet dat jullie van die extreme (fanatieke) fietsers waren. Heel veel voorspoed gewenst tijdens deze reis en houdt het vooral gezond.

Groetjes uit het hoge noorden,

Angela en Twan

• 04 Juli 2015 - 16:39

Ben En Rita:

Hallo Anne-Marie en Hans.
    Wat aardig via jullie site iets te lezen over jullie plannen.
    Wij wensen jullie een voorspoedoge en veilige fietstocht en blijven graag op de hoogte.
    Groetjes van ons, rita en ben