Zo de kop is eraf - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Zo de kop is eraf - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Zo de kop is eraf

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

30 Juni 2015 | Nederland, Rheden

Het is al kwart over 11 als we vertrekken , alles nog even checken en de mooie lobelia's die ik voor mijn verjaardag van Mandy heb gekregen naar de buurman gebracht die ze met liefde zal vertroetelen.
Dan is het zover we kunnen gaan.
We moeten volgens onze fiets-Tom 130 kilometer afleggen om in Den Bosch te komen.
Daar vertrekken we met de fietbus naar Zuid Frankrijk waar we na een nacht rijden s'morgens heel vroeg zullen arriveren.
De ervaring is dat het al fietsend heel wat meer kilometers zullen worden, dus nemen we er de tijd voor om niet in de Stress te hoeven schieten als t even tegen zit.
De fietsbus die we deze keer nemen om ons naar zuid Frankrijk te brengen zal niet op ons wachten als we te laat zouden arriveren.
Via Lochem , Vorden en Doesburg, waar we in een schaduwrijk parkje een pauze houden en daarna rondgekeken in t prachtige plaatsje.
Daarna rijden we een stuk langs de Ijssel en komen na 57 km aan in Lathum waar we een camping aan de Rhederlaagse meren nemen.Nog nooit eerder van gehoord maar op de fiets kom je nog eens ergens.
Mooi plekje en nog tijd om even lekker ontspannen bij t tentje te zitten.
We zijn op weg , heerlijk.

• 01 Juli 2015 - 21:47

Koning Frank:

Geweldig dat jullie er weer op uit trekken,ik wens jullie heel veel fietsplezier,mooie tochten maken, en geweldig met de fietsbus naar zuid-Frankrijk. ....zoiets als de autoslaaptrein.......ik wacht met spanning op de volgende reisverhalen, ik ga wel werken, maar met plezier en nog steeds onwijs druk, groetjes van Frankie xxx

• 02 Juli 2015 - 12:40

Tiger:

veel fietsplezieren maak er een mooie tocht van.
    groeten tiger

• 03 Juli 2015 - 07:37

Esther Paulien :

Hoi lieverds, heel veel plezier en vooral lekker genieten. Ik nog 1 dagje werken en dan kan ik met m'n voetjes de hoogte in ipv deze van anderen te verzorgen. Wij zullen aan jullie denken. Dikke knuffel ook van Ruud xxx