Dat was het dan............... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Dat was het dan............... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Dat was het dan...............

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

01 September 2011 | Nederland, Almelo

Met vele vele geweldige herinneringen aan een super mooie fietstocht geven wij ons over aan het maken van een volgende droom.

• 04 September 2011 - 17:12

Steinie:

huhh volgende droom.......??? waar naar toe......nu al weer zin om op te stappen, dat begrijp ik niet, komt zeker door de regen ha ha

• 04 September 2011 - 18:16

Suzan:

Heel erg bedankt voor het delen van jullie fietstrip!Vond het heel erg leuk om te volgen(maar ben wel blij dat jullie heelhuids weer in Nederland zijn aangekomen)

Groetjes

• 04 September 2011 - 21:53

Pim En Dick:

Gefeliciteerd met het bereiken van jullie doel en het tot werkelijkheid brengen van jullie dromen. We hebben genoten van jullie mooie en soms spannende reisverslag en ook het bezoek aan ons, maar zijn ook blij dat jullie nu weer veilig thuis zijn aangekomen. Liefs, Pim en Dick.

• 06 September 2011 - 14:03

Anita:

Welkom in de regen!!! geweldig wat jullie gepresteerd hebben, Portugal is ook heel mooi (hmhmhm)
    prachtig die volgepakte fietsen van jullie en jullie zien er stralend uit, en nu lekker bij de kachel met een wijntje de reis nog eens over doen en wat zal jullie bed heerlijk slapen.
    Harteljke groeten, Fred en Anita

• 07 September 2011 - 12:15

Jorgen:

geweldig dat jullie ook weer thuis zijn. hoop jullie nog eens weer te spreken. Wij gan binnenkort € 10.000,- overhandigen aan de St. leukemie.

Groet,
    Jorgen

• 07 September 2011 - 22:52

Frank Eggerding:

Dag Hans en Annemarie,

Helaas niet al jullie verslagen nog gelezen maar dat doe ik nog wel.
    Geweldig dat jullie weer heelhuids terug zijn en wat een top prestatie,petje af.
    Deze heer is zich aan het klaarmaken voor zijn motorvakantie naar Italie!!!???
    Ik ga vrijdag 9/9 weg met de autoslaaptrein naar Alessandria,daarna voor een week naar La Spezia,de rest weet ik nog niet.
    probeer ook mijn reis op waarbenjijnu te plaatsen maar weet nog niet hoe het echt werkt.

• 10 September 2011 - 13:41

Rebecca En Milo:

Hoi Hans en Annemarie,

Weer even op jullie blog gekeken en het is leuk om te lezen wat jullie nu weer allemaal uitvoeren op de fiets. Bv. Arlberg ken ik alleen maar van het skieen, maar daar zullen we ook nog wel eens gaan fietsen. Ben heel benieuwd wat jullie volgende plannen zijn? Overwinteren in Spanje en dan weer op de op de fiets stappen volgend jaar?
    Wij zijn nu in Perth, Australie, bij een tante van Rebecca, en vanaf maandag gaan we aan de lange reis van Perth naar Sydney beginnen. Eindelijk weer eens kamperen, na 9 maanden Azie, kampvuur stoken, etc. Het zal weer een hele andere ervaring worden. We hebben er veel zin in, de benen jeuken om weer eens flink wat kilometers te maken.

Groeten van Rebecca en Milo,
    www.rideontrack.nl

• 13 September 2011 - 19:48

Hennie En Willem:

tsja, wat moet je zeggen hierover... we worden er een beetje verlegen van. we vinden het echt super zo'n tocht. we hopen dat de ervaringen nog lange tijd in jullie geheugen gegrift blijven en het zal jullie genoeg inspiratie geven voor de realisatie van een volgende droom

• 16 September 2011 - 18:21

Wim En Margret:

Leuk om jullie verslagen gelezen te hebben na jullie ontmoet te hebben in Duitsland.
    Volgende droom.... wij gaan in januari / februari naar Nieuw-Zeeland met Cycle Tours. Zin om mee te gaan?