De laatste drukke dagen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu De laatste drukke dagen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

De laatste drukke dagen

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

26 Mei 2011 | Nederland, Almelo

Over 5 dagen gaan we dan toch echt vertrekken.Er is nog héél veel te doen maar...... het komt altijd goed.
We hebben er vreselijk vel zin in,

• 27 Mei 2011 - 05:54

Steinie En Steef:

Eindelijk gaat het weer gebeuren! We gaan jullie de hele zomer volgende en genieten van de verhalen.
    Wij wensen jullie heel veel succes, plezier en mooie avonturen.
    Veel liefs, Steef en Steinie

• 27 Mei 2011 - 08:34

Kees En Ewa:

Het lijkt wel of jullie een nieuw leven zijn begonnen alweer zo'n monster prestatie

Nou vanuit hier alle respect veel succes maar heel veel plezier

Kees Ewa

• 27 Mei 2011 - 09:51

Jaap Pieterse:

Lieve Annemarie & Hans,

Heeel, ik zeg, heeeeeeel veel plezier saampjes :-)
    Heerlijk te zien en te lezen dat jullie heerlijk met elkaar al zo veel jaar van mekaar genieten....

Knuffels Jaap & Ilvie en kids xxx

• 27 Mei 2011 - 12:04

Cocky Lamers:

zoooooo helemaal te gek, gá ervoor geniet met elkaar en van elkaar, ik wacht je verslagen af dan geniet ik een beetje met jullie mee!
    groetjes cocky lamers

• 27 Mei 2011 - 15:13

Marley:

Hallo lieve opa en oma,
    gezellig dat jullie hier blijven eten en jammer dat jullie woensdag weer weggaan, maar natuurlijk wel héééééél erg leuk voor jullie! En dan worden jullie nog bruiner:(
    Ik wens jullie alvast heeeeel veel plezier. Maar zometeen gaan we eerst lekker eten:) en wijn drinken! hahaha
    dikke kus van jullie lieve kleindochter(L)

• 28 Mei 2011 - 15:52

Gradie:

Ik vond het gezellig gisteravond en we zullen jullie verhalen dagelijks weer met spanning tegemoet zien. Heb veel respect voor jullie en geniet van de reis.

• 30 Mei 2011 - 07:38

Ab&Loes:

Geniet van de tocht en doe het rustig aan! We volgen jullie. Wij zijn in ieder geval heelhuids thuis gekomen gister.

• 30 Mei 2011 - 09:31

Yvonne En Geert-Jan :

Hans en Annemarie,

Weer een nieuw avontuur! Super. We volgen jullie met heel veel belangstelling. Moedig en vooral leuk.
    Een hele goede start en een fijne tijd.

• 31 Mei 2011 - 09:32

Frank Eggerding:

Dag Hans en Annemarie,

o,o, wat spannend weer en ik had jullie graag uitgezwaaid, maar helaas,dus dan maar via dit bericht,trots op jullie,ik wens jullie geweldig veel plezier,ook een beetje sterkte,niet teveel regen en kijk met spanning uit naar jullie eerste verslagen.
    Heel veel lieve warme groetjes van motoropa ,,Frank,,

• 01 Juni 2011 - 12:46

Mandy:

Jullie zijn net vertrokken! Super wat stoer!!! Ben trots op jullie! Geniet er van, wel goed oppassen maar vooral veeeeeeeeeeeel plezier!!!
    Kus kus kus

• 01 Juni 2011 - 20:29

Tonnie Eggerding:

Hoi broer en schoonzus,een hele fijne tijd en hoop dat jullie zullen genieten! Gaat het weer na die wespensteek ,Hans? Groetjes uit A,dam en veel plezier!