We hebben niet stil gezeten inmiddels 638 km verde - Reisverslag uit Hemsbach, Duitsland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu We hebben niet stil gezeten inmiddels 638 km verde - Reisverslag uit Hemsbach, Duitsland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

We hebben niet stil gezeten inmiddels 638 km verde

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

05 Juni 2011 | Duitsland, Hemsbach

Hallo daar zijn we weer, een week geen internet dus ook geen verslag kunnen schrijven. Maar Limburg hebben we allang achter ons gelaten.Bij Roermond gaan we een bekend stuk tegemoet ,we volgen de Ruhr oever radweg net als vorig jaar. Het is weer even wennen aan de kuilen de plassen maar vooral de puntige steentjes waar kuilen mee zijn opgevuld,het went snel. De regen van de vorige nacht heeft het onverharde pad behoorlijk week gemaakt. Op deze weg ontmoetten we ook weer fietsers die ook naar Rome gaan,Lex en Marieke we zullen ze regelmatig tegen komen.Het weer blijft onbestendig en verschillende malen wordt ons onderweg verteld dat er weer hevig
onweer wordt verwacht.Niet leuk als je regelmatig over open veld moet rijden. Als de lucht donker wordt en we de donder horen wachten we voor we doorrijden bij een beschutte plek maar we moeten toch een keertje verder en de donder geeft me vleugels ik fiets alsof de duvel achterop zit,over het open veld.
Bij jülich is een camping en we besluiten maar te stoppen ,de volgende camping is nog 22 km verder en ik vind dat niks. Als we ons tentje hebben staan breekt het onweer en de regen los,dus net op tijd gestopt. We staan er wel moederziel alleen,beetje ongezellig dus.
s'morgens zou er iemand komen om af te rekenen maar er komt niemand, dus een gratis kampeerplek gehad.
Het is prachtig weer en we moeten een korte venijnige klim van 9% nemen,helaas, ik schakelde te laat en
moest een stukje lopen.Toen even later een jonge man , zonder bagage,ook moest lopen trooste dat wel een beetje.
De volgende klim naar het plaatsje Zulpich,ook niet mis, ging lekker.
Lieve allemaal het is laat ik ga morgen proberen het verslag, met foto's, verder af te maken zodat we weer helemaal bij zijn.

• 11 Juni 2011 - 21:51

Suzan:

Wat vind ik jullie stoer!!!

• 12 Juni 2011 - 06:28

Tessa:

Wat een leuke foto, xxx

• 12 Juni 2011 - 06:30

Tessa:

..die samen op de picknickbank. Had niet door dat de reactie op het stukje was en de foto kan wisselen hahahhah

• 12 Juni 2011 - 07:04

Mellanie & Javier.:

Wat super leuk om jullie zo te volgen.
    En al zo ver.....

Liefs mellanie en Javier

• 12 Juni 2011 - 07:41

Steinie:

Hoi,
    Oh... jullie doen het toch maar weer!
    Ontzettend knap, wat een reis.
    Jammer van het weer, maar het kan alleen maar beterder worden, toch.
    Ben echt benieuwd naar alle verhalen. Ik ga ze bewaren, wie weet gaan we later ook nog eens???
    Veel fietsplezier, geniet en doe voorzichtig.
    Lieve groetjes van Steef en Steinie

• 12 Juni 2011 - 08:25

Bert En Helmy, :

Kennis gemaakt op camping grimberghoeve, hardstikke leuk om jullie verslag te volgen.
    Knap hoor. Hopen op wat beter weer.

• 12 Juni 2011 - 09:03

Ernst En Rina:

wij zijn na 2 maanden frankrijk nu ook weer thuis en we gaan en blijven jullie volgen.
    heel veel succes gewenst en vooral genieten.

• 13 Juni 2011 - 12:07

Anita:

Weer nu wat beter? fietst lekkerder met droge billen!!!
    Groetjes, Anita