Arivederci Roma en ciao Italia - Reisverslag uit Livorno, Italië van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Arivederci Roma en ciao Italia - Reisverslag uit Livorno, Italië van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Arivederci Roma en ciao Italia

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

21 Juli 2011 | Italië, Livorno

Onderweg naar Corsica,
We hebben na vijf dagen Rome het wel gezien. Nu eerst wat foto's en verslag volgt snel

  • 21 Juli 2011 - 22:19

    Tonnie:

    Nou ik vind het helemaal top van jullie!Ik doe het in ieder geval jullie niet na!Hele goede reis verder,knuffels!!

  • 22 Juli 2011 - 08:21

    Anita:

    Wat zit jij er stoer bij !!! heerlijk kleurtje, waar gaat de reis nu naar toe? wij blijven jullie natuurlijk volgen vanuit de luie stoel en jullie maar lekker verder fietsen. Tot het volgende verslag.
    Hartelijke groetjes, Fred en Anita

  • 22 Juli 2011 - 15:55

    Cocky Lamers:

    zo, ik kwam weer even om een hoekje kijken bij jullie, nog lang niet uitgefietst merk ik, nu op nar Corsica
    Geniet erven, heb nog steeds geen petten genoeg om af te zetten!
    groetjes cocky

  • 23 Juli 2011 - 08:43

    Liesbet En Constant:

    Hallo Anne-Marie en Hans!
    Jullie hebben Rome gehaald! Wat een geweldige prestatie! Echt top! Met veel bewondering hebben we jullie verslag gelezen. En natuurlijk vind ik het nu wel jammer dat we zelf ook niet naar Rome zijn doorgefietst. Maar Venetië was ook heel mooi hoor. En de tocht erheen was dat ook. Hans had wel gelijk: de klim vanuit Trento was erg zwaar, zeker omdat het toen nog zo warm was.
    Ondertussen zit onze eerste werkweek er al weer op.
    We wensen jullie nog een hele mooie trip met prachtige vergezichten, gezellige dorpjes met terrasjes om wat bij te tanken en grote bomen om onder te schuilen (voor de zon).
    We blijven jullie volgen!
    Ciao!
    Liesbet en Constant, het 'jonge' stel :-) uit Trento

  • 24 Juli 2011 - 12:00

    Elise:

    Heey omie en opie. Wij zijn afgelopen woensdag teruggekomen uit Gran Canaria en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Jammer genoeg gaat het zo snel voorbij, vooral als je gewend bent om 3 weken te gaan kamperen! Ik vind het wel erg jammer dat papa, mama en de rest weg zijn, wel een klein beetje eenzaam, maar gelukkig maken Yasin en ik het hier heel gezellig met een wierookje en een paar kaarsjes. En niet te vergeten, Fiero houdt ons ook gezelschap. Die vind het trouwens wel een beetje gek dat wij hem nu telkens uitlaten, eten geven en met hem spelen. Hij vindt het reuze interessant en met alles wat we doen horen we zijn trippelende pootjes achter ons.
    Helaas zit voor mij de vakantie er weer op. Ik heb een vakantiebaantje bij Idink (heeft Kevin ook wel eens gewerkt) en deze week sta ik voor 40 uur ingeplanned. Om 17.00 uur ben ik klaar en dan moet ik gelijk door naar een ander bijbaantje, schoonmaken. Dat duurt ook nog eens twee uur, dus ik ben elke dag pas om half 8 thuis. En dat (waarschijnlijk) 4 weken lang, tot de schoolvakantie afgelopen is en ik stage moet gaan lopen. Een half jaar lang (ook nog eens) 40 uur per week.

    Het weer hier is trouwens echt dra-ma-tisch. Niet echt een leuke thuiskomer, van dat zonnige Playa del Ingles. Al het bruin wordt eraf geregend...

    Ik vind het trouwens zo stoer dat jullie naar Rome zijn gefietst! Ik vertel het tegen iedereen. Wanneer ik dat vertel is de eerste reactie van diegene: "Ow!!!! Dus ze hebben een fiets met een motortje!" En dan die verontwaardigde hoofden nadat ik heb verteld wat voor bikkels jullie zijn hahaha!

    Ik ben benieuwd naar jullie volgende reisverslag! Hoop dat jullie mijn reactie niet te lang vinden hahaha.

    Ik hou van jullie! Ik hoop dat ik jullie snel weer zie. Als jullie terug komen, misschien kunnen jullie dan een beetje zon meenemen, want als ik uit het raam hier naar buiten kijk, geloof je niet dat we in de maand juli zitten!!!

    Dikke kus en veel liefs,

    Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans en Anne-Marie

Actief sinds 04 Juli 2010
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 138598

Voorgaande reizen:

30 Juni 2015 - 01 September 2015

Velodyssee en dan........

03 Januari 2013 - 15 April 2013

Land van de Glimlach en Down Under

13 Augustus 2012 - 15 September 2012

'n stukje NEDERLAND

01 Juni 2011 - 31 Augustus 2011

Fietsen door hun dromen.............Naar Rome.

26 Juli 2010 - 16 September 2010

Happy2 ,fietst de Groene weg

Landen bezocht: