Nog even, - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Nog even, - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Nog even,

Door: Anne-marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

15 December 2012 | Nederland, Markelo

Ja het gaat nu echt snel, nog maar een goeie twee weken en we vertrekken.
Best heel spannend allemaal.

Injecties zijn gehaald, hotel voor de eerste dagen in Bangkok is geboekt en ook het appartement ,auto en camper voor Australië is door Hans geregeld.
Kaarten, reisgidsen liggen klaar en daarnaast allerlei zaken zoals klamboe,muggen en zonnebrand middelen, ORS en anti diarree middelen, waar we gelukkig nog nooit last van hebben gehad op onze reizen en waarvan ik hoop dat we dat nu ook niet zullen krijgen.
Ik hoop dat het vegetariër zijn ons daarbij een beetje zal helpen.
Vlees is toch altijd een van de grote trickers in dat soort aangelegenheden.
We hebben er vreselijk veel zin in en zien dit als dé reis van ons leven.

Maar....eerst nog even Hans z'n 70 verjaardag en Kerst en oud en Nieuw vieren met de kinderen en kleinkinderen in het Oosten van ons kleine landje voordat we vertrekken naar de andere kant van de wereld.

• 15 December 2012 - 19:19

Tessa:

Zoals ik net al op FB schreef.....wel een heel raar gevoel om jullie straks 3 1/2 maand zoooo ver weg te hebben maar wat een heerlijk vooruitzicht om straks weer al jullie prachtige verhalen te lezen en foto's te bekijken zodat het lijkt dat we er ook een klein beetje bij zijn.
    Dikke zoen en doe voorzichtig maar vooral genieten!!!

• 15 December 2012 - 19:22

Mandy:

ben trots op jullie lieve pap en mam!

• 18 December 2012 - 07:28

Marley:

Spannend hoor! Gelukkig zien we jullie nog voor die tijd, want ik ga jullie missen! En inderdaad wees er trots op, want er zijn een hoop mensen op jullie leeftijd die het dolgraag willen, maar niet meer kunnen! ;-) dikke kus!!!!!