Groesbeek-Gennep-Broekhuizervorst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Groesbeek-Gennep-Broekhuizervorst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Groesbeek-Gennep-Broekhuizervorst

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

04 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Super leuke reisdag met vele leuke ontmoetingen en een zéér gastvrij onthaal op kasteel camping Ooyen in Broekhuizervorst,waar Frank en Marlet ,zullke leuke en gastvrije mensen ons het gevoel gaven hier helemaal thuis te zijn. Ook ontmoetten wij Jorgen uit Rijssen,ja ja ik had op internet over hem gelezen en dat hij ongeveer gelijk met ons zou vertrekken, ook naar Rome,maar dat we elkaar hier zouden treffen mag toch wel heel bijzonder zijn. Helaas,is het mij al 2 avonden niet gelukt om foto's geplaatst te krijgen maar hoop dat het heel snel gaat lukken. Dus nog heel even geduld. Lieve groet van ons 2
:SMS update:: 4 juni 2011 :

• 05 Juni 2011 - 18:33

Marieke En Lex:

Geniet ervan en we hopen jullie weer tegen te komen. Zitten nu in Julich in een pension.

Groetjes,
    MarieLex.waarbenjij.nu

• 05 Juni 2011 - 18:54

Pim, Brenda En Kids:

Lieve Hans en Annemarie,

Wij wensen jullie weer een ontzettende goede reis toe...nu helemaal naar rome...jeetje...respect voor jullie beide hoor, wij doen dat met onze "jonge" benen nog niet eens na....

Geniet van het samen zijn en alles wat jullie tegen komen!

Liefs vanuit lelystad

• 06 Juni 2011 - 15:32

Mieke:

Gaat alles nog naar wens?

Laura en Sanne weer thuis en vol verhalen uit New York, ik heb hun van Schiphol gehaald en ben een paar dagen meegegaan naar Ooltgensplaat.
    Volgende week donderdag hoort Sanne of ze is geslaagd, spannende dagen voor haar en ons.
    Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat jullie genieten van deze reis.
    Kun je al weer foto's plaatsen?
    groetjes en liefs uit Nieuwegein

• 07 Juni 2011 - 09:18

Frank En Marlet :

Beste Hans en Annemarie. Hoe gaat het met jullie? Bij deze willen we jullie aanmoedigen met jullie mooie reis en wilde nog even zeggen dat we het hartstikke gezellig vonden dat jullie op onze camping waren en hopen jullie nog eens terug te zien. Veel plezier nog toegewenst onderweg

Team recreatiepark Kasteel Ooijen te Broekhuizenvorst
    Groet Frank en Marlet

• 07 Juni 2011 - 15:02

Cocky Lamers:

Dank je wel voor het meegenieten, kanjers! Zongen de voetballers in een grijs verleden: We gaan naar Rome. Nou die gingen niet maar jullie wel!!!!!