Jülich-Klein Bullesheim (vervolg) - Reisverslag uit Hemsbach, Duitsland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Jülich-Klein Bullesheim (vervolg) - Reisverslag uit Hemsbach, Duitsland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Jülich-Klein Bullesheim (vervolg)

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

06 Juni 2011 | Duitsland, Hemsbach

Hoewel Zulpich een mooie oude stad is zijn de mensen bepaald niet toegangkelijk. Na even wat rond gekeken te hebben dalen we weer af en zoeken een lunch plekje.
Na het hachelijke wespen avontuur van Hans 2 weken geleden,valt het niet mee om een wespen vrij plekje te vinden.
Het is oppassen geblazen, gelukkig hebben we wel medicijnen en een injectiepen bij ons maar de weg die we gaan is nog lang , dus daar zijn we zuinig op.
Hans droomt zelfs van zwermen wespen om zijn fiets, de schrik is dus hard aangekomen.
In Euskirchen is geen camping, een man verteld ons dat kamperen hier als onveilig gezien wordt vanwege het hoge import gehalte van vele nationaliteiten die elkaar blijkbaar regelmatig te lijf gaan en de streek onveilig maken?het is overdracht hè,of het waar is weet ik niet.
Wij richten ons maar op een pension in Klein Bullesheim een paar kilometer buiten Euskirchen.
We treffen het, leuke kamer, badkamer en zelfs een keukentje,vanavond koken we niet maar laten ons lekker in het restaurant verwennen.
Een ouder echtpaar ,waarvan de man enorm veel humor heeft laat ons menigmaal schateren van de lach.Als dat geen mooi einde van een lange dag is.....

• 13 Juni 2011 - 07:03

Ineke:

leuk die verslagen van julli ik duim voor julli en zal af en toe een kaarsje voor julli branden dikke knuffel

• 13 Juni 2011 - 12:24

Anita:

Dat zal wel even lekker geweest zijn, in een "echt" bed slapen en geen tent te hoeven opzetten, het eten in het restaurant zal ongetwijfeld goed gesmaakt hebben want daar weten de Duitsers wel raad mee. Nu wachten wat de komende dagen voor verhalen opleveren, ik kijk er naar uit. Een fijne reis verder en pas op voor de wespen!!
    Groetjes, Anita

• 08 Juli 2011 - 13:47

José:

Heeeey broer en zus.... ik kon dat wespenverhaal van Hans even niet vinden, maar ik begreep dat het best heftig was!! Ik ben zelf vorig weekend door 4 wespen tegelijk gestoken. Godsamme wat deed dat zeer zeg! Blijkt dus een wespennest in de grond in de tuin te zitten... ik werd echt door een hele zwerm aangevallen. Enfin... ritje naar de Eerste hulp en met een flinke lading prednison moet het beter gaan!! Ik hoorde van de wespenverdelgingsdienst dat de wespenoverlast nog nooit zo groot is geweest als dit jaar,... en het schijnt alleen maar erger te worden.
    Kijk dus goed uit Hans ... en jij uiteraard ook annemarie... dit wil je niet nogmaals meemaken.
    Goede reis jullie 2.... ik lees nog even lekker verder!
    Ook groetjes van Gino, Dion, Suzan en Donna