Ja we gaan naar de andere kant van de wereld!!!!! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Ja we gaan naar de andere kant van de wereld!!!!! - Reisverslag uit Markelo, Nederland van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Ja we gaan naar de andere kant van de wereld!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

07 December 2012 | Nederland, Markelo

Lieve allemaal,

Eindelijk hebben we dan toch de knoop door gehakt.
Geen fietstocht deze keer.
We gaan naar Azië, waar we vier weken kris kras door Thailand willen trekken en daarna vliegen we door naar Australië, met een camper hopen we een stuk van dit immense land te kunnen ontdekken en ........na 53 jaar mijn lieve oudste broer te kunnen omhelzen, die ik al die jaren niet meer gezien heb.
Als meisje van 14 stond ik aan de Rotterdamse haven om hem uit te zwaaien en nu als "pensionada" zien we elkaar terug.

Nu natuurlijk nog héél druk met de voorbereidingen , ook dat is leuk.
We gaan weer verhaal doen van onze belevenissen via deze site.
Hoop dat jullie het leuk vinden , wij vinden het heel leuk als jullie daar een reactie op geven. Want een ding is zo klaar als een klontje, reizen is leuk maar missen gaan we jullie allemaal.

Wij vertrekken op 3 januari en zijn weer terug op 15 April.

lieve groetjes, Hans en Anne-Marie

• 18 December 2012 - 13:43

Gerard:

Heel erg spannend en...heel erg leuk. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en zal de berichtgeving nauwlettend volgen.Maar eerst zien we elkaar nog de 29e.
    groet gerard

• 18 December 2012 - 23:40

Frank:

Lieve hans en Annemarie,

Eindelijk gaat het gebeuren, jullie wens om daar te gaan fietsen en dan ook je broer gaan zien Annemarie, geweldig, wat zal dat een mooi gebeuren zijn,uiteraard ben ik erg benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen,maar eerst elkaar even zien en spreken op de 29 ste, erg leuk.
    Veel sterkte met de voorbereiding en tot gauw.

Lieve groetjes van Frank

• 19 December 2012 - 20:22

Hennie En Willem (spanje 2011):

Heerlijke uitdaging en vooruitzichten. Genieten!
    We wensen jullie een geweldige reis. Ook nog goede kerst en nieuwjaar toegewenst
    Hennie en Willem

• 03 Januari 2013 - 17:33

Mandy:

Goeie reis lieve Pappie en Mammie!!! <3

• 03 Januari 2013 - 17:41

Kevin & Angelique:

Wij wensen jullie een veilige reis toe! Geniet van het land, cultuur en natuurlijk van elkaar.. Maak er samen een mooie/gezellige vakantie van en let goed op elkaar. :) Wij kijken uit naar de mooie verhalen en foto's!

Veel liefs,

Kevin & Angelique