leuk weerzien in Lezan - Reisverslag uit Lézan, Frankrijk van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu leuk weerzien in Lezan - Reisverslag uit Lézan, Frankrijk van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

leuk weerzien in Lezan

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

06 Augustus 2011 | Frankrijk, Lézan

St.Anastasie -Lezan 35 km.
De dag begint met wat besolking en het lijkt soms of we een spatje regen voelen.
We hoeven niet zo ver vandaag maar ook weer veel up en down dus toch nog zwaarder dan we hadden ingeschat.
In het plaatsje Lezan eten we eerst even wat om daarna de kilometer naar de camping afe te leggen.Daphne ziet ons binnen rijden en komt met Siem op de arm ons begroeten.Martin volgt met Jim en Mees.
Helemaal super om elkaar weer te zien.
Het worden een paar leuke dagen waar we van onze kleinkinderen kunnen genieten.
Mees ons lieve zachte ventje, Siem een stralend pittig manneke en Jim groeit tegen de klippen op,een echte tiener
met de broek op half elf, zoals het hoort bij stoere binkies tegenwoordig. Haha.
Zaterdag in de nacht breekt er noodweer los.
Onweer met ophoudelijke bliksem flitsen en slagregen. We moeten onze handdoeken gebruiken om te dweilen. Zoveel water ineens is iets te veel van het goede Gelukkig blijft het hierbij en hersteld het weer zich weer snel.

• 13 Augustus 2011 - 11:33

Yvonne En Geert-Jan:

We staan iedere keer weer versteld van zoveel moed! Geweldig. Zitten nu in Normandie, via de Loire. Langs de Loire werd ook veel gefietst, maar dat is flauwekul vergeleken bij wat jullie presteren. Een goede reis verder.

• 13 Augustus 2011 - 16:03

Anita:

Volgens mij heb ik de verslagen in de verkeerde volgorde gelezen , de temperatuur is in elk geval nog steeds beter dan bij ons en een beetje dweilen is goed voor de spieren!!!
    Groetjes en geniet van al het kleine grut, Anita