dagen omgevlogen - Reisverslag uit Gignac, Frankrijk van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu dagen omgevlogen - Reisverslag uit Gignac, Frankrijk van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

dagen omgevlogen

Door: Anne-Marie

Blijf op de hoogte en volg Hans en Anne-Marie

11 Augustus 2011 | Frankrijk, Gignac

Verslag volgt snel en
tik foutjes worden hersteld. Sorry maar toetsenbord is erg klein.

• 13 Augustus 2011 - 11:09

Mieke:

hoi happy2,

Het valt niet mee om jullie al fietsend te localiseren maar met internet lukt het dan wel. Volgens mij heeft Laura en Klaas ook in de buurt gezten van de camping van Daphne, in elk geval zij zaten ook bij/in de Gard in de buurt van Ales.

Ik kan mij voorstellen dat het hartstikke leuk is om iedereen weer te zien vooral denk ik de kleintjes van Daphne. Ik begrijp dat jullie nu weer zijn vertrokken.

Tot nu toe gaat alles naar wens heb ik het idee, geen pech met de fiets, geen ziektes e.d.? Hopelijk blijft dit zo.
    Jullie zullen wel poepie bruin zijn vooral Hans.

groetjes en liefs
    Mieke

• 15 Augustus 2011 - 20:55

MarieLex:

Heb al eerder een reactie geplaatst, maar zie hem niet terug. Dus nogmaals:
    Wij zijn inderdaad al weer enige tijd thuis en pakken de draad stilletjes aan weer op. Fietsen af en toe een tochtje, maar onvoldoende om de in de Apenijnen gevormde klapkuitjes in vorm te houden.
    We blijven jullie volgen en genieten van jullie verslagen.
    Goede reis terug,
    Ciao,