Fietsen door hun dromen.............Naar Rome. - Reisverslagen van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu Fietsen door hun dromen.............Naar Rome. - Reisverslagen van Hans en Anne-Marie Happy2 - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Het fiets seizoen is weer begonnen en ook bij ons is het weer behoorlijk aan het kriebelen. We zijn dan ook alweer een poosje met de voorbereiding bezig voor een nieuw fiets avontuur.

Hans voorziet onze fietsies van een nieuwe ketting,controleert de kabels , en smeert de hele rattaplan.
Spaken laten we spannen (waarna de volgende dag meteen een spaak breekt) gelukkig! zijn we nog niet weg en kunnen we nog terug naar de fietsenmaker.
Er komen ook andere trappers op, voor meer grip en duw kracht, het zal wel, als ik maar boven kom.
Deze keer willen we een nog wat langere tour gaan maken dan vorig jaar en wel naar Rome, wellicht met een omweg via Frankrijk terug.
Wij willen ons de vrijheid gunnen om tijdens de tour eventueel nog een hele andere richting op te trappen dus alles kan.
Dat past nou eenmaal bij ons.

Het zijn natuurlijk mooie dromen en we willen ze ook waar maken.
We gaan daar enorm ons best voor doen en willen jullie via deze site weer deelgenoot maken van al ons wel en wee.

Heel leuk als jullie ons willen volgen en zo nu en dan eens een aanmoediging neer pennen.